Ahahaha bazı yorumlara çok güldüm evde biz de koruma çağıralım yanımıza tepeye de iki sniper dikelim öyle görüşelim diye şakalaşmıştık neyse bu sabah adam aramadı, belli ki bir şey vardı zaten ben akşam değil sabah görüşelim deyince yanaşmadı.