Fotoğraflardan bakarak aracın çok iyi/ya da kötü durumda olduğunu söyleyebilecek tanıdıklarım var. Gece gündüz farketmez aracı direkt gördüğümde ve 10dk incelediğimde neresinde boya var vs. farkedebilirim. Aracın plakası açıksa ve hasar kaydı yoksa ve piyasadan 2 3 bile ucuzsa direkt hadi hemen alim demiş olabilir.
Bayramda İstanbulda bi araba ilana girdi. Çocuğu aradım bayram sonrası geliyorum almaya dedim. Fiyat vs. hiç konuşmadım. Aracın başına gittik sağına soluna baktım. Hadi hayırlı olsun dedim verdim aldım. Çocuk daha sonra itiraf etti abi korkmuştum hiç bişi sormadan bu şekilde hadi geliyorum dedin diye dedi. Şimdi bile görüşüyoruz. Anlayacağın korkmaya gerek yok. Ama yanında 1 kişi daha olsun. Arabayı adamın dediği yere götürme o gelsin sizin olduğunuz yerde baksın. Ödeme için bankayı tercih edin.
Gerisine de çok takılmayın.