Konu
R10 Davetiye hk.
06-08-2013, 23:50:53
#7
BySpy
ScrolLock adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
arkadaşlar ben arkadşaımı davet ettim oda ban yedi diyelim bendemi ban yiyorum
aynen ole oluyo