O Kadar çok varsayımlar yapmışsınız ki hocam..Bizde araç baktık kardeşim hevesliydi ve gündüzü beklemeden gittik akşam baktık arabaya.Işık mı yok memlekette? diğer dediklerine gelince her alıcı herşeyi sorgulayacak diye bir durum yok bizde araç sattık aldıkta kıl herife denk gelirsen herşeyini sorur soruşturur anlayşlı birine gelirsen konuşur anlaşırsın anında götürür arabayı geldi adam 1 saatte ödemeyi yaptı almıştık 10.000 civarına tipo satmıştık.Yinede dikkatli olun ama böyle herşeyi kafanıza takmayın.