NirvaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam şu konuya bi bak radminde yapmıştı aynısını

https://www.r10.net/forumda/1090803-i...lik-acigi.html
Tamam, teşekkürler. Evet, biliyorum o konuyu. Zaten o konunun linkini ekledim ilk mesajıma Ama nereye ekleyeceğim bu kodu? MySQL sorguları yaptım çokça kez, biliyorum ama bu SQL sorgusu değil ki. Nereden nasıl yapacağımı bulamadım.