e-iddaa.net icin pm attım.
dönüş yapıldı hocam
edit: arkadaşlar pm ile istemeyin domainleri. konu altında herkes numarasını yazdın hangi domainleri istiyorlar ise. diğer arkadaslar da o sekilde isteklerini yapsınlar pm ile karısıklık oluyor daha sonrada şikayetçi oluyorlar.