ayanikwalla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam açıklamanız için teşekkür ederim. site:siteadi.com yazdıgımda sitem açılıyor. Sadece sıralamalarda yokum bunun sebebi ne olabilir ki?

Bana gelen yazı ama sürekli bu yazı geliyor.

http://www.xxxxxxxxxxx.com/ sitesinin sayın sahibi veya web yöneticisi,

Bir site sahibinden, http://www.xxxxxxxx.com/ sitesinin Google'ın Web Yöneticisi Kuralları'na uygunluğunun yeniden değerlendirilmesi için istek aldık.

Sitenizi inceledik ve sayfalarınızın tümünün veya bir bölümünün hala kalite kurallarımızı ihlal ettiğini düşünüyoruz.

Arama motorumuzun kalitesini korumak amacıyla, http://www.xxxxxxxxx.com/ sitesindeki sayfalar, Google'ın arama sonuçlarında üst sırada görünmeyebilir veya sıralaması o kadar yüksek olmayabilir ya da başka şekilde, kalite kurallarına uyan sitelere göre daha az güvenilir olarak değerlendirilebilir.

Sitenizin yeniden değerlendirilmesini istiyorsanız, lütfen kalite kurallarımıza uymayan tüm sayfaları düzeltin veya kaldırın. Bu tür değişiklikleri yaptıktan sonra https://www.google.com/webmasters/tools/reconsideration?hl=tr adresini ziyaret ederek sitenizi yeniden gönderin.

Bu sorunun nasıl çözüleceği ile ilgili başka sorularınız varsa lütfen destek için Web Yöneticisi Yardım Forumumuza bakın.

Saygılarımızla,

Google Arama Kalitesi Ekibi
Bu çok korkunç bir ceza türü değil. En az korkulacak bile diyebilirim. Ama en zahmetlisi.

Bağlantı uyarısı almadınız. öncelikle on page dediğimiz site içi seo işine yoğunlaşmanız gerekir. Standartlara uygun olmayan herşeyi düzeltmeniz gerekir. Bu bir aşırı etiketleme olabilir. Hatalı link çıkışları olabilir. Veya başka sorun olabilir. Google'ın kalite yönergeleri açıktır.

https://support.google.com/webmaster...er/35769?hl=tr

Burada yazılanları iyice okuduktan sonra şüphelendiğiniz düzeltmeleri yapın. Yeniden değerlendirme başvurusu yapın. Hatayı bulup giderene kadar buna devam edebilirsiniz. Bu yüzden zahmetli olduğunu yazdım. Ama çok da korkulacak bir durum değil.