Dostnamez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vbulletin seçenekleri> biçim ve dil ayarları > Mesajlar eski vBulletin 2 sürümdeki gibi gösterilsinmi? > evet

..
teşekkürler oldu peki bu bölümü nerden düzenleyebilirim