Konu
Ne Yapacagım ? Saldırı var
05-08-2013, 02:40:13
#5
IceMachine
Hocam vsro files de exploit gibi şeyleri fixlediniz mi? Shardmanager v.s hata veriyormu? Paneldede açık varsa saldırı yapılabilir ddos attack ile.
Sent from my iPhone using Tapatalk