008 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum tarayıcı bencede çok iyi ama bi eksigi var,dosyaları nasıl bi önbellege alıyosa, siteye ftpden dosyayı güncelleyip refresh yapınca algılamıyo ama mozillada sıkıntı olmuyor.
bazı sıkıntıları olabilir haklısın.. ama yine de diğerlerinden daha hızlı ve daha şık, özellikle hız konusunda çok hoşuma gitti