Dostum tarayıcı bencede çok iyi ama bi eksigi var,dosyaları nasıl bi önbellege alıyosa, siteye ftpden dosyayı güncelleyip refresh yapınca algılamıyo ama mozillada sıkıntı olmuyor.
TsMkInt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yandex'in arama motoru pek içime sinmedi ama tarayıcısı harika!