Arkadaşlar Ovh RBX veri merkezindeki sunucularda sorunmu var?
Zaman zaman kopmalar ve erişim sorunları oluyor, sorun yaşayan varmıdır?
Al bide burdan yak eğer bukadar bekletip bir server alırsak ve birde kopma, erişim kesintileri oldumu tam olur bir eksik yapmadığı bu kalmıştı OVH nin onuda yapıyor tam hizmet tam kalite.