marka nın mantıgı ne o zaman tpe neye göre bana markayı verip tescil yaptirdi ?
Hocam belediyenin ismini tescil edip belediyeye dava açmak biraz mantıksız yani. Devletin belediyesi yani. Bir yolunu bulur siz istemesenizde işi bağlar.
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi