Blog'da okudum, sonra girip baktığımda farkettim.

responsive temaları bilirsiniz, site web tarayıcısında da mobil tarayıcılarında da aynı şekilde gözükür. yada bozulmadan gözükür. Yeni nesil kodlamanın en güzel ürünüdür.

Google'da bunun için yeni bir reklam birimi hazırlamış.

Duyarlı reklam birimi (beta)

Reklam sayesinde hem mobil hemde site için ayrı reklamlar eklemenize gerek kalmıyor. Misal sitenin en üstüne 900 piksel uzunlugunda bir reklam koyuyoruz ve bu reklam mobil işletimlerde gözükmüyor, bu sayede otomatik olarak reklam küçültülmüş halde gözüküyor. Ayrıca boşu boşuna 1 reklam kodu da harcamamış oluyorsunuz (maks 3 eklenebiliyor ya..)

Şahsen beni mutlu etti, gerekliydi böyle birşey.