AtikAjans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ilginiz için teşekkürler.

GT-I8190 cihazımdan Tapatalk 4 Beta ile gönderildi
Varsa Ufak Bir Modülcükler

1- Payu Yerine İPara Olsa Daha İyi Çünkü Komisyon Az
2- Kredi Kartı Yada PayPal Ödemelerinde Ürün Başı Yada Genel Olarak Komisyon Alınması (Benim Oyum Genel Olarak)
3- WHMCS Gelişmiş WMware ESx Modulu Özellik Süper Olur Çok Bahrudar Geçer
a- Oto Format Oto Kurulum (Oyun Sunucuları İçinde Geçerli Olabilir PMle ek olarak
öneri verebilirim
4- Fatura Gönderimlerinde Yada Program Satışlarında (DVD Vb, Flash Bellek, HDD) kargo modülü eklenebilir ETicaretde olduğu gibi kargom nerede gibi
5- Mobil Ödeme Modülü Otomatik olarak sipariş onayı verme tarzı
6- Eticaretteki Gibi XML eklentisi bayilik amaçlı ve muhasebe bölümünü belli başlı muhasebe programlarına aktarma için api entegrasyonu