Aynen, ben de tam bunu düşünüyorum işte. Sitem marka sayılabilecek bir site. Hiti, geliri felan da iyi durumda çok şükür. Acaba dedim bu şekilde biraz daha genişletsem mi diye düşünüyorum içeriği.
konuyu güncelledim..cümleler eksik ve yanlış olmuş tekrar bakarsın..