ejder024 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok sağolun arkadaşlar.Adını Elif koyduk.
Kadir gecesinde doğan kardeşimize bu isim gerçekten yakışmış. Adı gibi dimdik olsun hayat boyu, yüzü hiç asılmasın boynu hiç eğilmesin. Hayırlı bir günde doğuşunun yüzüsuyu hürmetine hayırlı bir evlat olur inşallah. Hocam bu gün sadaka vermek çok sevap elif kardeşimiz için ihtiyaç sahibi bulursanız bugün çok iyi olur. Bu mutluluğun darısı başımıza