Merhaba arkadaşlar bir sorum olacak;
Benim bir program indirme sitem var bir gün önce adsenseden banlandı. işin ilginç yanı aynı program tamindir, gezginler, inndir vb bütün sitelerde mevcut. Yani anlıyamadığım kıcı kırık bir sitem var ve günde 1 2 dolar anca yapıyor. Banlanıyor bu dev siteler neden banlanmıyor adaletmi şimdi bu canımı çok sıkıyor bu durum.
Yapdığım işlem;
Adsense hesabıma girip yeniden değerlendirme istedim ve o tür programları sildim sitemden. Sizce sitem açılırmı ? Şimdiden Teşekkür ederim.