İngilterede üniversiteye gelenler 1 yıl fizik kimya vb "foundation" eğitimi alıyorlar bu hazırlık eğitimini başarıyla bitirdikten sonra 3 yıl okuyarak mezun oluyorlar.

İngilterede okuduğu için ülkede 1 yıl oturma ve çalışma izni oluyor. Sonra yarısı orda evlenip ya vatandaşlık alıyor ya da Türkiye ya da başka ülkelere giderek çalışıyorlar.

Ha bu arada foundation eğitiminde ingilizce yok matematik fizik kimya vb lise dersleri var ve tamamı ingilizce görülüyor. Eğer ingilterede üniversite okumak istiyorsan ingilizcenin yeterli düzeyde olması lazım.