Hocam burada önemli olan bizim niyetimiz, ben okullarla uzun süre iş yaptım. Güvenlik kamerası kurulumlarını v.s, adamlar ödenek alamıyorlardı. Temizlik için bile öğretmenlerin, müdürlerin cebinden para çıktığını, bazı velilerin karşıladığını biliyorum. Ha tanıdığın varsa merkezde ödeneğin çıkar, yoksa zor çıkar.
Bakmayın siz reklamlarda, tablet dağıtıyoruz, akıllı tahta veriyoruz diyenlere. Bu çocukların yardıma ihtiyacı var,
Öncelikle niyetiniz hayırlı olur inşallah, yalnız kalın yazdığım yerdeki düşüncenize kesinlikle katılmıyorum. Doğalgaz dağıtım kuruluşunda kurumsal'a bakan biri olarak tüm okullara ödenek geliyor, hemde fazlası ile artı ödenek arttığı için ön ödemeli sistem kullandıkları sayaçlarına artan parayı kredi olarak yükletiyorlar geri gitmesin diye. Gerçi onuda 13 şubatta resmi gazetede yayımlanan yönetmelikle kapattılar artık, Kurumlar sadece gereksiz para harcayamayacak, yoksa ödeneklerde hiç sorun yok