bende doğma büyüme adanalıyım.şehir merkezinde yaşıyorum ve burdaki okullara gittim.ilk ilkokulumda bilgisayar sınıfı yoktu.sadece öğretmenlerin masasında bilgisayar vardı onlarda oyun oynarlardı.ikinci ilkokulumda ise bilgisayar sınıfı vardı ve ben ilk orda tanıştım bilgisayarla.şu anda kendi çapımda webmasterlık yapıyorum.herşey o ilkokulum sayesinde başladı benim için.şu an ise adanada hala böyle okulların olması üzücü.
birde hocam kesinlikle beni yanlış anlamayın ama geçen günde sizin açtığınız konunun aynısını biri açtı fakat konu kapatıldı.sebebi ise bir yerlerden izinsiz yardım toplamak ülkemizde yasadışı imiş.aynısı sizin başınızada gelmemesini umuyorum