onerdinc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya adamlara destek bildirimi attım geri dönmüyorlar ki

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:28:12 -->-> Daha önceki mesaj 01:25:52 --

Adamlardan cevap gelmiş deaktif edilmiştir diye ancak bir değişme yokki whois sorgusunda
Şuan açılmış, who.is adresinden baktıysanız orası kayıttan gösteriyor, yenile butonu var yukarılarda, ona tıklamanız gerekiyor yenilemesi için.

Şuanki durumu: OK
Yani transfere hazır durumda, kolay gelsin.