Yahu bu ovh resmen artık b.... çıkardı bana 72 saat diyorlar ama burada 4-5 gündür bekleyenlerimiz var, adamlar böyle bir olay yaptılar ve bundan doğacak talep fazlalığınımı hesap etmediler bence hayır bunlar deyim yerindeyse bitin yağını bile hesaplarlar sanırsam avrupa dışındaki teslimatlarda sıkıntı yapıyorlar bizden başka yabancı formlarda teslimat zamanından yakınan gördünüz mü?