Konu
PHP
Browser Oyunumu Satıyorum
02-08-2013, 23:12:42
#6
ozany
Hocam telif sorunu yok demissiniz oyunu siz mi kodladiniz ? Ya da lisans mi satin aldiniz ?
» Tapatalk ile gönderildi. (Yazım hataları affola.)