Bankaci1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende azerbaycanda okudum osym yerleştirmemişti beni barajı geçsen gidip istediğin bir ünivde kayıt yaptırabiliyordun ama denkligin olmuyordu

bende bu şekilde kayıt yaptırdım ve sonradan denklik aldım

kimse iş bulamazsın diyordu

2500 USD maaşla çalışıyorum daha ne olsun
2500$ maaş dediğinize göre özel bir şirkette veya yurtdışında çalışıyorsunuz sanırım.
denklik alınmasının asıl amacı diplomanın türkiye'de geçerli olması.

biraz çelişkili oldu sizinki ama bol kazançlar