Bende azerbaycanda okudum osym yerleştirmemişti beni barajı geçsen gidip istediğin bir ünivde kayıt yaptırabiliyordun ama denkligin olmuyordu
bende bu şekilde kayıt yaptırdım ve sonradan
denklik aldım
kimse iş bulamazsın diyordu
2500 USD maaşla çalışıyorum

daha ne olsun
2500$ maaş dediğinize göre özel bir şirkette veya yurtdışında çalışıyorsunuz sanırım.
denklik alınmasının asıl amacı diplomanın türkiye'de geçerli olması.
biraz çelişkili oldu sizinki ama bol kazançlar