hesap işletim ücreti almıyormu ?
hayır hiçbir şeyde ücret yok.
havale,eft, hesap kesim alınmıyor. üstüne para verecekler az kaldı
verirler valla
Güzel'de Bankada Para olmuyor . 22 Bin ₺ Nakit çekecektik Bankada Para yok. Dediler
ama Öğlen gitdiğinde Topar topar. Benjaminler var
valla hocam ben hiç o sıkıntıyı çekmedim.
daha geçen 3 ay önce 60.000 çekildi sanıırım.