Violin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gözünü para bürümüş diğer bankaların aksine hiçbir şeyden ek ücret talep etmiyorlar. Teşekkürler Kuveyttürk iyi ki seni tercih etmişim.
Güzel'de Bankada Para olmuyor . 22 Bin ₺ Nakit çekecektik Bankada Para yok. Dediler
ama Öğlen gitdiğinde Topar topar. Benjaminler var