Merhaba arkadaşlar,
Amerika - İngiltere - Rusya gibi ülkelerde okumak için ne tür şartlar gerekli ve yıllık masrafım ne kadar olur sadece okul için.
Bende azerbaycanda okudum osym yerleştirmemişti beni barajı geçsen gidip istediğin bir ünivde kayıt yaptırabiliyordun ama denkligin olmuyordu
bende bu şekilde kayıt yaptırdım ve sonradan denklik aldım
kimse iş bulamazsın diyordu
2500 USD maaşla çalışıyorum

daha ne olsun