Hocam çok güzel bir konu ama farklı bir şekilde yanaşmak istiyorum konuya.
Yayınevinde çalıştığım süre boyunca kaç tane buna benzer mail ve faks aldım bilmiyorum.
Kimi okullara yardımlar yapıldı kimilerine de yapılamadı.
Fakat bu işi devletin yapması gerekmiyor mu?
Yani burası bir devlet okulu. Çok şükür paramız da varmış hatta imfye borç bile verebiliyormuşuz. Peki madem bu kadar durumumuz iyi neden en önemli şey olan eğitime devlet tarafından destek verilmiyor.
Yani biz bu şekilde yardımlar yapalım, okulların eksik ihtiyaçlarını karşılayım. O okullarda okuyan öğrenciler gerçekten faydalansın ama bu sefer devlet sırtını yaslamış olmayacak mı?
Yani ne de olsa yapıyorlar mantığı doğmayacak mı ortaya?
Sadece kendi fikrimdir. Tartışma katmak amacı ile yazılmamıştır.
Varsa aksi bir düşüncesi olan o da yazsın konuşalım. Tartışalım.
Herkese iyi çalışmalar,
Bol kazançlar.