bağırmaya gerek yok babanın forumuda değil sen karşılık bekliyosun işi yaparken buda bedava değil demektir derdimde bot değil ama forumu kafana göre kullanamazsın çirkef sensin adam gibi anlatıyoruz büyük harflerle yazıyosun senin botunu senin içinde yaşadığın binayla satın alırım iyice klavye delikanlılığına dökme işi istersen