Demiroglu adlı üyeden alıntı:
yorum, +1,puan ve sitenize yorum yaptım. mail ile dosyaları atarsanız sevinirim hocam.
Dosyalar mesaj olarak gönderildi...
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:38:17 -->-> Daha önceki mesaj 13:26:48 --
pm attım dönüş bekliyorum
Dosyalar mesaj atıldı...
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:41:33 -->-> Daha önceki mesaj 13:38:17 --
Misafir adlı üyeden alıntı:
Efendim yapılan incelemede sadece sitede yorum ve +1 verilmiş görünüyor botu verebilmemiz için ilgili google hesabına yorum ve puan da vermeniz gerekmektedir.