Ahi Medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanki daha hızlı değil mi arkadaşlar.
bunu yazayım diye geldim şimdi evet ben çok büyük bir fark olduğunu düşünüyorum hız konusunda. özellikle default tema inanılmaz.