efe7822 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Akuyu kafaniza gore degistiremezsiniz en fazla watt ni yuksek alirsiniz.6v yerine 12v takildiginda elektronik devreye zarar verir.

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Hımm nasıl yapcaz hocam ? Bu arabaların 12w si de varmış ucuzu.com arattırdım diğer sitelerden ucuz hepsiburada var orda aldım birde geldi baktımki 6w o yüzden fiyat düşükmüş tabi bunu arabayı alırken akıl edemedim modül görüntü aynı olduğu için aklıma gelmesi