Konu
Sonunda askerlik bitti ve aranızdayım :)
01-08-2013, 22:44:47
#18
WebWon
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Tolga hoş geldin
Kaldığın yerden devam sanırım... Üzülmüştüm seni banlı görünce. Nedenini merak etmiştim. Şimdi konuyu şans eseri gördüm. Senin gibi değerli bilgi sahibi insanlara ihtiyacı var bu forumun