Sözel ve yabancı dilden gireceğim bu sene. Radyo, Televizyon ve Sinema ya da Amerikan dili ve edebiyatı istiyorum. Ege/9 Eylül/İstanbul Üniversitesi olmasını istiyorum ama ne olur bilinmez.. Sayısal bilgim olsaydı yardıracaktım Yazılım Mühendisliği'ne, ancak ne para ne bilgi olmadığından Ben daha başlamadım çalışmaya, dershane ağustos ortası gibi başlayacak sanırım biraz tatil yapıyım kafamı rahatlatıyım sonra başlayacağım. Önemli olan günü gününe çalışmak bence..