BySpy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadasım internette veya googleden kazanılan para bı iş yerınde kazandıgından daha zor kazanılıyo analdıgım kadarıyla senın bu işlerle bılgın yok her işin zorlugu vardır konuya gelıncede bi işi birinin gozune sokarsan o zaten olur bu tıp konular oldugu zamn buna zaten yaptırım gelıcektır bos bos konular acıyosunuz neyse yazmıcaktımda zor tuttum kendımı


bu vergi kanunu cıktıgı zamanda sole konular acıcanız oda asikar 300 lıra kazanıyom 100 lıra vergımı olur gıbı bi işi cok kurcalarsan olma ihtımalı artar bu benım gorusum vergi vergi her yer vergi oldu zaten hayatımız vergi bırakında bunda barı olmasın
Ben zaten vergi mükellefiyim hocam bana 300 liranın 100 lirası vergi mi olur muhabbeti yapma.Ben ithalat,ihracat yaparken gümrüklerde bi tarafımı yırtayım evrak toplayacağım diye gecem gündüzüm birbirine karışsın sen bana adsense'den para kazanmak daha zor de.Ben kendi şirketimi kurmadan önce babamın ortağı olduğu şirkette amelelik de yaptım.Hayatında hiç 15 kilogramlık balyozu eline aldın mı bilmiyorum ama emin ol o tuttuğun klavyenden ağırdır
En kısa zamanda bir düzenleme gelir bari neyin ne olduğunu bilirsiniz.Ha bu arada sen zaten bu işlerden çok anlıyorsun ya adsense ödüceğin vergi yıl sonunda gelir vergisi olur öyle %18 KDV falan filan ödemezsin sıkma tatlı canını sen paraları dolar cinsinden saymaya devam et.