dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam akıl var mantık var 0.41 devam eder mi hiç Keşke etse ama şu andan itibaren 0.07 lere geri döndük.
Benim bu kadar tık yok daha çok kazanıyorum ama işte sorun fazla tık yok Siteyi de sattım alan artık hayrını görsün.