Milesrebel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 hafta once 1.5 yasinda muhabbet kusumun yanina 1 yasinda yeni tüy döken bi erkek aldim erkeği çok korkutmuşlar galiba bizimkine kafese elimi uzAtinca gelip isiriyor digeri kaciyor kafes icinde. Zamanla duzelir mi? Kiz olan 1.5 digeri 1 yasinda erkek olan ciftlesmede problem olur mu?

Ballı yemlerden aldım ikisi de güzel yiyor. Ciftlesmek istediklerini falan nerden anlarim?

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Öncelikle daha önceki mesajlarımda da belirttim ballı yemleri uzun süre kafeste tutmayın, özellikle şu sıralar havalar sıcak erir. Ve muhabbet kuşlarının çok fazla tatlı tüketmeleri sağlıklı değil.

Erkek kuşla biraz daha fazla ilgilenmeniz lazım, size güvenmeli. Onun güvenini kazandığınızda kaçmaz. Vaktiniz oldukça ilgilenin, alışacaktır.