Bizim kimsufi hala yok ortada, yarın 6. gün, iptalde olmamış hala kurulum aşamasında, bar, minisp yi yarın verseler o da yarın 3.güne giriyor. 25 inde açtığım tickete yanıt vermişler ama gelişme var
Bize para verdiler sunucu falan yok ortada

Size sunucuyu verirlerse masanın üstünden falan atlarım

))