https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...a-yapilir.html
Arkadaşın konusuna bir göz atmanızı öneririm.
Bende led tabela ile uğraşıyorum, ama kayan yazı yok malesef. Pahalı olduğu için pek rağbet görmüyor burada. Ayriyeten kayan yazı alacaksanız özelliklerine iyi bakmanızı öneririm. Ucuz, çin işi şeyler ne Türkçe karakter destekliyor ne de doğru dürüst program atılıyor.