evet. bütün bilgiler bir veritabanında saklanıyor çünkü. sizde o veritabanına erişip lisansı sorgulatamadığınız için hata veriyor.
Anladım demekki düzelmezse yakında tüm sitelerde olabilir r10 da bildiğim kadarıyla vbseo kullanıyor düzelmesini bekleyeceğiz mecburrr.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:23:14 -->-> Daha önceki mesaj 17:01:21 --
Evet şimdi diğer bir sitem daha (Unregistered) oldu.