perseus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonuc ne oldu peki hocam?
o zamanlar 18 yaşından küçük olduğum için çocuk mahkemesinde yargılanmıştım.Karşı tarafın sadece avukat parasını ödemiştim