imajbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz de firma olarak YS başvurusu yaptık, bugün içerisinde yersaglayici@tib.gov.tr adresine mail atarak ne zaman belgemizi alabiliriz diye sorduk, sormaz olaydık


Sayın yetkili,

Belgeler tarafımıza ulaştıktan sonra 1 ay içinde normalde sonuçlanmaktadır. Fakat izin v eiş durumuna göre bu süre uzayıp kısalabilir. Evrak ulaştığında ilk inceleme halinde bilgi maili gönderilmektedir.

İyi günler.
Yanıt aldığınıza şükredin. Sitelerindeki bir hata nedeniyle mail atmamızı istediler yanıtı 3 ay sonra aldık Gelen yanıtta şu: Mozilla kullanmayın.