Yine google avlıyor bizi. Zamanında bu otoriter sitelerin her yaptığına göz yumdular, paralar suyu çekmeye başlayınca hepsini alaşağı ettiler. Düne kadar kaymağı yediniz bu gün de acı şerbetini için dedi. İnşallah bu sorunlar düzelir, herkes bileğinin hakkıyla hakk ettiği yeri alır da işler yoluna girer.