Birde google gözünden bakalım..
Google ben bu yapıyı inşa ettim çok güzeldi ama şu an ekonomik krizler var..işini kaybeden bir sürü insan var herkes site açıyor para kazanmaya çalışıyor..gayet güzel iyide reklam verenlerim neden azalıyor? kazancım düşmeye başladı..kan kaybediyorum..heryer spam siteler birbirinin aynısı kopya siteler..bunları temizlemek lazım..panda,penguenler sırayla..başka ne yapmalı doğal olmayan şeyler var..firmalar bir oyun veya spam sitede geri dönüşü olmayan reklam çıksın istemiyor..(aslında google para kazanmıyor değil burda ama reklam verenlere geri dönüşü yok) sonuç adwords azaldı..
ne yapmalı ne etmeli..google algoritma güncelliyor güncelliyor..Türkiye piyasası hiçbişi..bir amerika piyasası yanında...
ne kadar çok doğal olmayan site varsa indir aşağı...spam ekibine tüm yetkiler..ne varsa indirin aşağı..bu kadar boş site açılmasın insanlar gerçekten uğraşsın...bu korkunç bir sektör..bir ayda dolaşan paralar çok çok büyük..
Google adwords den firma vs kaybettikçe daha çok yüklenecektir siteleri temizlemek için..
bir araba yıkama sitesinin verdiği reklamın bir oyun sitesindeki araba oyununda (örnek sadece) çıkmasının o araba yıkama firmasına getirisi koskoca bir sıfırdır.. (adwords ekibi vs yoksa ilgili firmanın boş boş sitelerde reklamları çıkar durur geri dönüşüde olmaz o ayrı bir konu zaten)
Ben google korumuyorum çok canımı yakmıştır..