Aslında ben burada bir mantığı izah etmeye çalıştım.Tabii ki sıralamadan kaybolan sitelerin yaptığı bir çok hata vardı. Ama bu düşüşler kendine yeni sektör kapısı açıyor. Sektöre yeni girecek kişilerin gözünü korkutuyor. Acaba yarın da benim kopyamı yaparlar mı?

Son yapılan güncellemeden sonra aklı karışan kişiler çözümü daha fazla backlink, daha fazla ziyaretçi olarak algılayıp kasabildiği kadar kasıyor sonunda bugün ki durumlarına düşüyorlar. Link kasmasan yada hacklink yapmasan da bu sefer sıralamada çıkamıyorsun. Neresinden bakarsan bak hep zarar hep ziyan.