Google baştan yapmadığı şeyleri sonradan yapınca..baştan doğru gibi görünen onca alınan doğru backlinkler..işin mantıgında yanlış olsada bir backlink sevdası ile koşan onca site..sonra google algoritmik olarak ceza verincede başta doğru gelen şeyler şimdi yanlış oluyor..
milletin ekmeğine yağ sürmemek için birazda bu doğal backlink alınmama yüzünden büyük siteler hiçmi suçlu değil? insanın aklına şu soruda geliyor yapmasaymış bu hatayı? kim dedi onca doğal olmayn anchor text ile link almayı ona? nerde yazıyor?
ha piyasa şartları bunu gerektiriyordu herkes yaptı..sonuçtada gümledi ve devamıda gelecektir..yeni şema yapısını zaten test ediyordu sitelerde birkaç aydır google dğümeye bastı..manuel incelemeye girecek olan bir sürü site var sırada..yeni yapı sitelerin ne yapıp ne yapmadıgını manuel ekibe rapor edecek durumda..
Bu benim gözlemim elbette webmaster forumlarında baktığım kadarıyla keşke yapmasaydık o kadar yazılım kullanıp backlink kasmasaydık diyende çok..