anfidya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle her yorum için teşekkür ederim. Ağzımdan adak adayacağım diye bir laf çıkmıştı sanırım emin olamadığım için kesimli adak bağışı var diyanetin oraya artık tekabül eden ücreti göndereceğim.
Adak Konusunda Elbette Birilerini Vekil Etmek Normal Bir Davranış. Lakin Yapılacak Hayırların bizatihi başında olmanız daha makbul bir davranış olacağını düşünüyorum. 1 saatinizi almaz Adağınızı alıp kestirmek ve torbalatıp ihtiyaç sahibi kişi ve kuruluşlara kendi eliniz ile ulaştırırsınız. böylelikle yapmış olduğunuz işi tam olarak yapıp sevabına başkalarını ortak etmeden, kısaca bir işi kimseye havale etmeden kendinizin yapması daha yerinde olur.