Eger sen tescil yapilmazdan domaini kayit ettiysen mahkeme karari domaini senin kullanmaman yönünde olmuyor bildigin kadarı ile. Ancak sen tescilden sonra aldiysan ozaman isler degisiyor diye biliyorum.