Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşlar Merhaba.
Çoğumuz tasarım yaparken farklı bir göz arıyoruz. Tasarıma o kadar dalıyorsun ki çalışırken, kötü olan bir şeye bile göz aşina oluyor. Böyle durumlar için bir facebook grubu kurmak istiyorum. 10 kişi olması yeterli veya ihtiyaca göre 20 kişi de olabilir. Bu 20 kişi birbirlerinin tasarımlarını yorumlayacak. Aktif olmayanlar gruptan atılacak.
Eğer bu fikre sıcak bakıyorsanız p.m atabilirsiniz.